torsdag 6 augusti 2009

fy vad jag ger upp lätt!

okej, ta det lugnt nu! jag klarar det den här gången, och det måste jag! måstemåstemåste!!
besatt av att lyckas, ja visst!

jag kommer sova gott inatt och tidigt ska jag sova också! =) skööönt!
idag har jag varit hos frisören, tro det eller ej, men jag var inte arg när jag gick därifrån, och det är faktiskt väldigt bra för att vara jag.
det vart inte för kort, och jag såg inte ut som en pudel när jag gick. börjar bli bättre och bättre, eller ja, sist jag var hos frisören så var det som om jag blev snaggad! eller, ja det kändes så, fy vad arg jag var då. MEN! inte denna gång, så det var ju bra det.

Igår var det faktiskt riktigt trevligt måste jag säga, hade sjukt trevligt. tackar alla för en bra kväll! =)

nu ska jag snart titta på "du är vad du äter", och jag ska äta morötter med dipp till ;)
ska dra, puss! <3


feeling great! oh yes, indeed!

Inga kommentarer: