måndag 31 augusti 2009

helgen slut.

jaha, imorn börjar en ny skolvecka, och på fredag kommer jag hem till finspång! bara så ni vet.
idag har jag och jennifer tvättat och nu ska vi nog snart till skolan och käka lunch, för vi orkar inte fixa de själva. eller jag ska bara kanske med, har inte bestämt mig, men vi ska ju ändå ner till stan efter det så dte kan ju vara lika bra?
måste fixa busskortet idag med, det får jag verkligen inte glömma bort, för då kommer jag inte kunna komma hem på fredag. haha.

okej igår gav mig nog en adrenalin kick, eller någon kick av något annat slag, hur som helst så känns det bättre nu, fast det kanske det inte borde göra ändå? mh..? SKITSAMMA!

en annan sak, jag och jenna har kommit fram till att du är konstig, eller det var ju inte direkt nu vi kom fram till det, men nu är det konstaterat. du kunde väl ändå sagt sanningen till mig ditt as? men nej det kunde du tydligen inte. tack, det kändes bra ska du veta.
Men, nog om det.. nu ska jag nog blåsa håret, puss! ;D

Inga kommentarer: