onsdag 12 augusti 2009

sommaren med göran, ojojoj.

haha bästa kommentaren i sommaren med göran:
du ser kåt ut göran!
nehe?
Joo..
Tack! =D

HAHAHA den filmen är ju precis min humor, sjukt kul. den vill jag se igen.
jag var på den nyss med mami! mycket trevligt, var på stan innan och skulle köpa en ny väska och lite annat eftersom att min väska börjar göra sina sista dagar.. den stackaren..
jaja, snart ska jag börja gå till bussen, ska åka tillbaka till finspång. usch är nervös för imorn, fast att det inte är min dag.. men vad fan, när jag är nervös brukar det gå bra, iaf för mig men nu vet jag inte hur dte fungerar för andra att använda min nervositet. what ever. nu ska jag inte bli överkörd eller så på vägen, trots att det säkert finns dom som inte vill se mig vandra på denna jord, menmen, puss på dom med! <3

Inga kommentarer: