onsdag 19 augusti 2009

when it's good.

idag ska mamma komma och hämta mig och så ska vi ta med dom sista sakerna från pappa som ska med mig till vadstena. så jag måste verkligen tänka på vad jag ska ha och inte ha! det är viktigt. men det är så jobbigt att komma igång. jag vill ha med mig allt, men det kommer ju inte få plats iaf.. =(
óch idag blir det jysk, som jag sa i mitt förra blogginlägg. och jag hoppas på att finna något riktigt bra och lyckat! men det tror jag alldeles säkert att jag kommer, jepp.
ikväll då? kanske skulle träffa caroline, men hon är sjuk så hon skulle höra av sig när hon vaknat, men det vet man aldrig när det blir. så, jag får väl hitta på en reservplan, vilket jag tror att jag kanske har. den allra sista planen jag har är att städa mitt rum och packa ner alla mina kläder, men är det inte lite tidigt om jag ska åka på lördag? så jag kanske bara kan ha en skön hemma kväll och inte göra något? hm, dte gör jag typ jämt! haha!
så jag kansk borde göra klart allting idag så jag slipper tänka på det, men jag menar, hemma hos mamma har jag inte LITE saker, jag har hur mycket som helst som jag med, och inte ska med. känns som en månads arbete. usch.
lördag innan jag kommer till vadstena, så ska jag till ikea, jippii!!! haha, älskar verkligen ikea, det är en bra affär.
pusselipuss

Inga kommentarer: