måndag 3 augusti 2009

känns det bättre då?

idag är det bättre med mitt humör, än så länge!
fattar inte grejen med frukost, haha. jag tycker om frukost om det är någon som plockar fram den, nanars kan det lika gärna kvitta med frukosten. jag tycker alltså inte om frukost om det inte är någon som plockat fram den och att jag får göra det själv. haha, något fel är det väl.
jag kanske bara är lat, haha.
men strunt i det, jga är inte hungrig efter ett tag iaf, så då kvittar det ju.
idag blir det att fika med jonas, det var mycket länge sen jag träffade honom så det ska bli trevligt! =) men innan det vet jag inte vad jag ska hitta på, tror att jag ska gå ut på en promenad faktiskt. mne jag kommer aldrig igång med någonting idag känns det som.
men ska väl ta mig i kragen, ja det måste jag nog göra. dessutom måste jag göra mina apu-uppgifter, men det känns som om dom kan vänta.
men jag kanske borde städa mitt rum idag? nejtack..

nej nu ska jag inte göra någon nytta, hejsvejs.


hör av dig om det känns vettigt, annars så är det ingen ide. det blir bara irriterande.

Inga kommentarer: