torsdag 20 augusti 2009

step one!

jag gjorde mig en kvälls-smothie, god var den också! jag var så extremt sötsugen, men jag ville inte äta något som jag vet att jag kommer ångra sen.

Mitt recept på den;

fjällfil - lovar den smakar inte riktigt som vanlig fil, inte lika sur.
frysta blåbär & hallon
en halv banan - då smakar det inte för mycket banan ;p
lite mjölk

kan lova att den är jätte god, och jag gjorde lite extra så att mamma kan få en till frukost imorn, så snäll är jag!

var ute och gick med mamma, vi gick till maxi och kollade i affärer, mycket kul.
på vägen dit hände en liten rolig sak, men den ska jag inte skriva ut, lite pinsam men rolig, och samma sak hände när vi gick hem. så jag och mamma är bra på att skämma ut oss, men det är bra att båda är det och inte bara en.
köpte ett par nya leggins med, dom är svarta och helt vanliga inga lack eller något sådant, utan helt vanliga. fast det skulle vara kul med ett par i spets men nu blev det inte så.
jag måste shoppa kläder kände jag när jag var i alla affärer, massor av nya höstkläder, och det är mys.

jag tror att jag har fått resfeber nu också, jag vill jätte gärna till vadstena, men nu vill jag heller inte åka. känns som om allt kommer att gå fel och att jag kommer sabba allt. usch, jag hoppas jag har fel känsla och att allt kommer gå bra. idag, om man räknar med att klockan är över tolv är det 2 dagar kvar, alltså inte idag inräknat.. tiden kortas ner ordentligt.
jag får njuta de sista dagarna, av mitt sista sommarlov. det känns deprimerande. blä!

nu ska jag fortsätta njuta av min kväll och kanske sova om någon timma eller så! och ni andra som inte jag göra det, får jag önska en trevlig fortsättning av kvällen! =D
puss och godnatt!

Inga kommentarer: