tisdag 18 augusti 2009

besviken, verkligen gånger tusen

idag är en bra dag, för mig iaf, tror nästan ingen kommer kunna förstöra den, trots alla försök. men tror att det är omöjligt, och jag är en snäll människa trots att alla andra verkar tro att jag gör det för att vara elak? hm, det stämmer inte.
hur som helst så ska inget förstöra min dag, hoppas jag(?). men man vet ju aldrig, kanske kommer någon och är bara så dum mot mig så jag gråter mig till smöns .
men igår däremot, var ingen bra dag. eller jo det var det, men jag var inte riktigt så glad som jag var idag. eller ÄR idag.
idag var jag på banken klockan 11! och sen vqar jag hos farmor och åt mat, efter det så gick jag hem (okej jag åkte bil, jag erkänner) och städa hela mitt rum, och gjorde klart det för en gångs skull, sen packade jag lite saker och sen så har jag tvättat med. idag har jag varit en riktig hemmafru! slå den!
och imorn ska jag och mamma till jysk och hitta en ny säng åt mig, en suuuuper skön! och så ska jag träffa caroline med. om hon är frisk, hon är tydligen sjuk? =/ stackarn.
och imorn alla, så börjar the big augustifestivalen! tjooohoooo!!
men som sagt imorn är dte jysk och handla säng och nya gardiner, för gardinerna jag hade köpt var bara en fucking gardin i!!! vem packar in gardiner i "enförpackning"? haha, det var det värsta, så linnea klippte sönder dom. jag vill aldrig mer se dom, och dom var köpta på hemtex! och jag som gillade hemtex så mycket, men nu, nej nu vet jag inte vad jag ska ta mig till riktigt! är lite besviken på hemtex´. så imorn jysk, har ni eran chans att få mig att verkligen tycka om er!
(bara så att ni vet, som inte visste det, jag ä l s k a r inredning, ni kan fråga vem som helst som känner mig bra, dom vet)
så som ni säkert förstod, så har hemtex gjort mig grymt besviken! men jag ska nog hitta en ny favorit, lagerhaus och mique ligger högt i topp kan jag lova! men, dom har ju inte riktigt det jag ska kolla på imorn, eller jo, lagerhaus har ju det där duschdpraperiet som jag vill ha. hih!

måste ju säga att jag älskar min och jennas lägenhet, den är underbar! jag kommer nog aldrig vilja flytta ifrån den. aldrig. synd att den ligger i vadstena dock..? den kunde väl åtminstone vara i norrköping? haha, men man kan inte få allt man vill ha. men den är ju våran, och våra namn står på dörren, och.... åhh! jag vill dit nu igen! jag är helt kär, hade glömt hur den såg ut nästan, men nu när jag såg den, åh.jag älskar den. nu är det bara 5 dagar kvar innan jag sticker! woohooow.
eller??
neeej, jag skoja fyra var det visst. på lördag då är det time to moooove!
men innan det är så ska jag festa lite med caroline, tjoho! =)

Inga kommentarer: