söndag 2 augusti 2009

tjoho, vad jag är peppad.

ooooooooooooooooooookej!!!!!???? så känner jag just nu.
är helt förvirrad och är jätte arg, inte någon bra blandning. men vad ska jag göra åt saken då? inget, jag ska vara arg för mig själv ikväll, och jag ska tycka synd om mig själv!
eller nej, jag ska inte tycka synd om mig, jag ska nog allt tycka synd om dig för att du är så rutten i huvet och inte fattar ett dugg.
ja, det ska jag göra!

meeeeeeeen, för att tänka på något annat, eller säga något annat kan jag ju berätta att jag har jobbat idag, från 12 till halv 9. så det är min dag, jag sov till 10 så gjorde jag mig iordning och vaknade till innan jag gick och jobbade. jobbade såklart mina timmar, fick skjuts av albin hem, eller rättare sagt jag sprang till hans bil och hoppade in innan han hann säga att jag fick.
för egentligen skulle jag gått med sofie, men så såg jag att albin hade sin bil så jag skriker; AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALBIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!
men han hade stängt dörren så jag var osäker på om han skulle höra, så jag springer i världens fart fram till hans bil och öppnar dörren och säger; får jag skjuts hem?! TACK!!
haha, så gick det till, och jag fick ju skjuts hem så det var ett lyckat påhopp!
och när jag kommer hem, ja då finns det ingen mat, så jag blev inte glad för det heller, så det är en till anledning för att vara arg. japp, det är det. och den bra sådan med.
ikväll ska jag nog bara titta på tv och slappa, sen ska jag sova. skönt värre.
funderar på om jag ska ta och titta på en film? kan vara skönt att somna till en film senare.
Nej, nu ska jag allt sitta här och vara arg. puss.

Inga kommentarer: